יועץ קידום אתרים

יש לכם ספקות לגבי איכות קידום האתר שלכם? מקדמים את האתר בעצמכם ואתם לא בטוחים שאתם עושים זאת נכון או פשוט לא יודעים איפה להתחיל? לשם כך אפשר ליצור קשר עם יועץ קידום אתרים. הוא יכול לסייע לכם גם כאשר האתר חטף מעונש ולא ברור מה בדיוק גרם לכך.

מיהו יועץ קידום אתרים?

רצוי שיהיה בעל ותק של לפחות 5 שנות ניסיון. כלומר מקדם אתרים שצבר קילומטראז’ בעבודה שלו, למד לא רק בקורס SEO אלא גם מהטעויות שלו עצמו ומטעויות של אחרים. יועץ קידום אתרים חייב להיות מאוד מנוסה אך לא מן הנמנע שגם הוא יתקל באתגרים מכיוון שתחום קידום האתרים אינו דורך במקום ומשתנה לעיתים קרובות. חשוב מאוד שהוא יהיה גם מקדם אתרים פעיל בעצמו על מנת שיהיה מעודכן בשינויים.

יועץ לקידום אתרים שלומד להכיר את האתר שלכם

מה הוא יכול לעשות למענכם?

  • לבדוק את עבודת המקדם שלכם – לא אחת קורה שבעלי עסקים יוצרים קשר עם יועץ       על מנת שיבדוק את מצב האתר שלהם. לפעמים זה קורה בגלל ספקות בעבודותיו של ספק השירות שלהם והם מעוניינים לדעת מה פוספס. לפעמים אין כל קשר לעד כמה הם מרוצים מעבודת איש ה SEO שלהם והם פונים ליועץ על מנת לקבל עוד זווית ראיה. מומלץ שלא לפעול מאחורי הגב של מקדם או חברת הקידום הנוכחית שלהם אלא לתת להם להיות מודעים שאתם עובדים עם יועץ שבודק את האתר.

 

  • שיעורים פרטיים – לא לכל בעל עסק יש את התקציב הדרוש לקידום האתר שלו. בעלי עסקים בתחילת הדרך מתקשים בהרבה מקרים לגבש תקציב חודשי של אלפי שקלים. לכך, לפחות בהתחלה, לא נותן להם אלא לקדם את האתר בעצמם. בעוד שאפשר ללמוד את החומר בקורס קידום אתרים –  ישנה אלטרנטיבה. ללמוד ע”י הדרכות פרטיות בצורה זריזה ויעילה יותר בהתאם לאתר של העסק.

 

  • הכנת אתר לקידום ואופטימיזציה – ישנם בעלי עסקים שיודעים לקדם את האתר בעצמם, אבל הם רוצים לצאת לדרך כאשר הבסיס מוכן. לכן אפשר בין היתר להזמין מיועץ קידום אתרים דו”ח אופטימיזציה הכולל את כל מה הבעיות שמפריעות לקידום האתר כמו גם לבקש ממנו להכין את האתר לקידום.

 

  • הוצאת אתר מעונש – כאשר מדובר בקידום שחור, הפרת זכויות יוצרים או כל דבר אחר שעובר על הנחיות גוגל למנהלי אתרים, האתר עלול להיות מוענש ע”י גוגל ולהיזרק כמה עשרות דפים אחורה. לפעמים תוכלו לקבל אזהרה על כך בכלי מנהל האתרים ולפעמים לא. מה גם שלא תמיד מובן מה גרם לעונש. יועץ SEO מנוסה יכול לנתח את מצב האתר שלכם, להבין מה גרם לעונש ולתקן את הבעיה כל שהאתר יחזור למקומו הטבעי.

 

  • טיפול בתקלות נקודתיות – לא אחת בעל האתר מגלה תקלות נקודתיות באתר שלו, אבל אין לו את הידע כיצד לתקן אותן. גם במקרה הזה ניתן לפנות ליועץ.

 

  • מעבר לאתר חדש ושמירה על הקידום – אם לא עושים זאת בצורה נכונה ע”י ליווי של מומחה, כולל פיקוח על הפניות 301, האתר עלול לאבד את המיקומים שלו בגוגל וכאשר רוב העסק מבוסס לקוחות שמגיעים דרך גוגל, זאת עלולה להיות מכה אנושה לעסק. לכך חשוב מאוד ליצור קשר עם יועץ SEO, על מנת שיפקח על המעבר.

 

נתוני האתר שהפיק יועץ לקידום אתרים 

 

  • בניית אסטרטגית קידום – אסטרטגיה של קידום אתר בתחום תחרותי לעומת אתר ברמת תחרותיות נמוכה עלולה להיות שונה. כמו גם קידום אתר סחר עם אלפי דפים, יכול להיות שונה מאתר קטן. לכן, לפני שיוצאים לדרך, חשוב לגבש אסטרטגיית קידום. לבדוק האם למשל קידום אתרים מקומי צריך להיות במרכז או לא? האם לקדם בעיקר מילות מפתח בזנב ארוך או שלהתמקד בעיקר במילים גנריות? כאמור, אסטרטגית קידום של אתר חדש יכולה להיות שונה משל אתר ותיק שנתפס בעיני גוגל כמותג. קחו זאת בחשבון.

 

 

אל תתפשרו בנושא קידום האתר שלכם. הצטרפו עוד היום אל Best-SEO:
03-9763333