תחילת העבודה עם אופטימיזצייה

אופטימיזציה למנועי חיפוש כרוכה בדרך כלל בעריכת שינויים קטנים בחלקים של אתר האינטרנט. אם נבחן אותם בנפרד, שינויים אלה עשויים להיראות כמו שיפורים מצטברים, אך בשילוב עם אופטימיזציות אחרות, הם יכולים להשפיע משמעותית על חוויית המשתמש באתר ועל הביצועים בתוצאות חיפוש אורגניות. סביר להניח כי אתה מכיר כבר רבים מהנושאים המתוארים במדריך זה, מפני שהם מהווים רכיבים חיוניים של כל דף אינטרנט, אך ייתכן כי אינך משתמש בהם בצורה המיטבית. אופטימיזציה למנועי חיפוש משפיעה רק על תוצאות חיפוש אורגניות, לא על תוצאות "ממומנות" או בתשלום, כגון Google AdWords למרות שהכותרת של מדריך זה מכילה את המילים "מנוע חיפוש", חשוב לנו לציין כי עליך לבסס את החלטות האופטימיזציה שלך בראש ובראשונה על מה שטוב ביותר עבור המבקרים באתר שלך. הם הצרכנים העיקריים של התוכן שלך, והם משתמשים במנועי חיפוש כדי למצוא את עבודתך. התמקדות רבה מדי בשינויים ספציפיים להשגת דירוג גבוה בתוצאות האורגניות של מנועי חיפוש עלולה שלא להניב את התוצאות הרצויות. אופטימיזציה למנועי חיפוש משמעה להציג את האתר שלך במיטבו בכל הנוגע לניראות במנועי חיפוש. דוגמה עשויה לסייע להסברים שלנו, ולכן יצרנו אתר אינטרנט פיקטיבי שישמש להדגמה במדריך זה. עבור כל נושא, יצרנו די מידע על האתר כדי שנוכל להדגים ולהמחיש את הנקודה המוסברת. להלן מעט מידע רקע על האתר שבו נשתמש :

 שם אתר האינטרנט או העסק: "Brandon's Baseball Cards":

 שם תחום: brandonsbaseballcards.com

 מיקוד: מכירה מקוונת בלבד של כרטיסי בייסבול, מדריכי מחירים, מאמרים ותוכן חדשות

 גודל: קטן, כ – 250 דפים

האתר שלך עשוי להיות קטן או גדול יותר, ועשוי להציע תוכן שונה מאוד, אך נושאי האופטימיזציה שבהם נדון להלן חלים על אתרים בכל גודל ומכל סוג. אנו מקווים שהמדריך שלנו יספק לך כמה רעיונות רעננים לשיפור אתר האינטרנט שלך, ונשמח לקבל ממך שאלות, משוב וסיפורי הצלחה ב פורום העזרה למנהלי האתרים של Google.

המאמר פורסם במקור בתאריך 13.11.09 על ידי Google וכל הזכויות שמורות להם.