מה זה קידום אתרים באינטרנט?

כתיבה שיווקית היא פעולה של פרסום ממוקד מילות מפתח מאמרים באתרים מאמר ואז להפיץ את התוכן שלך. מסיבה זו היא טכניקה חשובה קידום אתרים משום שחלק מהאתרים הללו יש זכויות ההפצה המאמר הבא הקוראים משמעותי.
רוב ההפצה אתרי המאמרים מאפשרים לך לפרסם תוכן בחינם. פרסם פעם אחת, התוכן הופך להיות זמין כדי שכולם יראו – ואפשרות שימוש חוזר. כאשר נעשה כראוי, מאמרים לך לפרסם באתרי מאמרים מאוגדים אז יכול להיות "הפיתיון הקישור" עבור אתרים אחרים. לדוגמה, נניח שאתה בעלים של עסק ביתי שמוכר מארגני בארון. אם אתה או תוכן האינטרנט הסופר לכתוב מאמר על ארגון במשרד שלך, אחרים אולי כדאי לכתוב רשומה בבלוג על ארגון במשרד שלך יכול לקשר את המאמר שלך, מקבל חשיפה מוגברת הכתיבה שלך ואת הנושא שלך, במיוחד אם האתר מאמר מקבל הרבה יותר תנועה מאשר אתר האינטרנט שלך, אשר צפוי למדי.
חלק מהאתרים המאמר תאפשר לך לכלול קישורי HTML במאמרים שלך. לאחר מכן תוכל לקשר את מילת המפתח שלך לדף באתר שלך שאתה מנסה לקדם את מילת המפתח – מנוע חיפוש יעיל מאוד בטכניקה אופטימיזציה. אחרים לא יאפשר לך לעשות את זה, אבל יהיה להם שום בעיה עם זה כולל קישורים בתיבת המשאבים שלך (בכרטיס האישי שלך או מידע החתימה פעם לאפשר לאנשים לדעת מי אתה), אשר מוסיף חשובים בכיוון אחד קישורים נכנסים שלך אתר אינטרנט.
סינדיקציה אתרי מאמרים גם בדרך כלל מאפשרים לקוראים תנאי כוללים את המאמר שלך באתר שלהם. התנאים כוללים בדרך כלל את הדרישה שכל מי עושה שימוש חוזר בפריטים המאמר שלך חייב לצטט אותך כסופר וחייבים לשמור על כל אחד מהקישורים במאמר. כפי שאתה יכול לדמיין, זה מספק הזדמנויות נוספות להגדיל את התנועה באתר שלך ולקבל את באז על המאמר שלך.
גם אם אתה צריך לשלם כדי לקבל את רוח המאמר נכתב בשבילך, זה בדרך כלל זול למדי יש מאמר טוב שנכתב על ידי הסופר רפאים ידע אתה עדיין מקבל את הקרדיט! לכן, כתיבה שיווקית יכולה להיות אמצעי יעיל מאוד העלות של קידום ופרסום באינטרנט אתרים עבור בית העסק שלך.
מחקר מילות מפתח חשוב מאד בתחום קידום אתרים באינטרנט
לפני שאתה הולך על כתיבת המאמר, אתה תרצה לעשות קצת מחקר מילות מפתח. מחקר מילות מפתח היא פעולה של איזון את הפופולריות של מילות מפתח או ביטוי חיפוש על התחרותיות של הביטוי מילות המפתח. אתה בהחלט לא הייתי רוצה להשקיע הרבה זמן וכסף מיקוד מילות מפתח וביטויים, כי אף אחד לא עשוי להשתמש בחיפוש. כמו כן, אם 80 מיליון תוצאות בתוספת לעלות בעת חיפוש עבור מילת המפתח שלך ייתכן שיהיה קשה מקבל מדורגת על כך תחרותי של מילת המפתח.
איזון התדר נגד תוצאות התחרותיות מה מומחי קידום אתרים מכנים יעילות מילות מפתח (או יעילות) מחוון (או אינדקס), קיצר כמו קיי. קיי הוא מספר עם ספרות אחרי הנקודה העשרונית שנתיים עד ארבע (ולפעמים יותר). המילים המשמשות לעתים רחוקות בחיפוש יהיה קיי קטן מאוד (ליד 0) ומילות מפתח וביטויים מאוד תחרותיים יהיה גם קיי נמוך מאוד. ככל קיי סביר יותר כי אתה יכול להשיג דירוג הדף עבור מילת מפתח או ביטוי וזה יהיה כדאי לך, כי החיפושים נערכים מספיק כדי להצדיק מתן מילת מפתח קצת תשומת לב.
אם נדע אילו מילות מפתח אתה רוצה להתמקד, את הנושא של המאמר שלך תתברר. בנוסף תוכלו לדעת אילו מילים לעבוד לתוך הטקסט שלך (אל תגזימו) תוכלו גם להשתמש את מילות המפתח כטקסט עוגן (המילים לחיצה) על כל אחד מהקישורים במאמר שלך או תיבת המשאבים שלך.
קידום אתרים באינטרנט איכותי באמצעות התראות Google
ישנם מספר אתרים טובים סינדיקציה המאמרים זמינים ולא תהיה לך בעיה למצוא כמה שאתה רוצה לעבוד עם זה הם גם יעילים בהשגת המאמר שלך שם לב. דרך אחת לראות אילו אתרים מאמרים מקבלים חשיפה טובה ב-Google הוא להירשם Google עבור מילות המפתח הממוקדות שלך.
באמצעות התראות גוגל אתה רק לציין את משפט המפתח או מילת מפתח שעבורה ברצונך התראות שנשלח אליך. אתה יכול לבחור לקבל התראות על כתבות חדשות, הודעות בלוג, דפי אינטרנט או קבוצות, או לבחור מקיף, אשר ייתן לך את ההתראות עבור כל בחירות גם יחד. אתרי המאמרים כלולים עם מבחר האינטרנט, כך אתה רוצה לבחור אינטרנט או מקיף לקבל התראות מן הפרסומים באתרי מאמרים מאוגדים.
ההתראות מגיעות באמצעות הדואר האלקטרוני, ואתה יכול לבחור לקבל הודעה פעם ביום, פעם בשבוע, או כפי שזה קורה. אתם תראו רשימה של פריטים הכוללים ביטוי המפתח שבחרת. בין הרישומים אתה צפוי לראות את אחד או יותר ההפצה אתרי המאמרים. לחץ על ידיעה לבקר באתר שבו פורסם המאמר, להירשם ואתה מוכן ללכת.
קידום אתרים באינטרנט עם תוכן איכותי
אתרי המאמרים מאוגדים רוצה חומר טוב. הדגש על להיות טוב. אתרים רבים לא לפרסם את התוכן שלך, אם זה לא כתוב היטב. הקפידו להגיה את המאמרים שלך ויש לי אותם לאיית בדק לפני הגשת אותם סינדיקציה. גם אם האתר מאמר מקבלת מאמר גרוע שנכתב עבור פרסום, אתה רוצה להקרין רושם טוב על בית העסק שלך, אז זה קריטי, כי הכתבה להיות משכנעת נכון מבחינה דקדוקית לשפוך אור הטוב ביותר לעסק שלך לעודד אחרים קישור אל המאמר שלך ואפילו לפרסם אותה.
לקפוץ למים מאמר שיווק.
אם לא ניסיתי את זה עדיין לקדם את העסק שלך ו / או בית העסק שלך באתר, אני ממליץ לך לקחת את הרעיון של מידע באינטרנט שיווק דרך מאמרים כדי לקבל בית העסק או האתר שלך סוג של חשיפה חיובית יחסי הציבור שבו כל העסקים ביתיים ועסקים באינטרנט להסתמך.