כותרת אתר אינטרנט

צור כותרות דפים ייחודיות ומדויקות תג כותרת מציין בפני משתמשים ומנועי חיפוש כאחד מהו הנושא של דף מסוים. יש להציב את התג בתוך התג <head> של מסמך ה-HTML. באופן אידיאלי, יש ליצור כותרת ייחודית עבור כל דף באתר. כותרת דף הבית של אתר כרטיסי הבייסבול שלנו, המפרטת את שם העסק ושלושה תחומי התמקדות עיקריים.

אם המסמך שלך מופיע בדף תוצאות חיפוש, תוכנו של תג הכותרת יופיע בדרך כלל בשורה הראשונה של התוצאות (אם אינך מכיר את החלקים השונים של תוצאת חיפוש ב – Google, מומלץ לצפות בסרטון הווידאו אנטומיה של תוצאת חיפוש של מאט קאטס, מהנדס ב – Google, ולעיין ב דיאגרמה של דף תוצאות חיפוש ב – Google). מילים בכותרת מודגשות אם הן מופיעות בשאילתת החיפוש של המשתמש. הדגשה זו יכולה לסייע למשתמשים להעריך את הסבירות שהדף רלוונטי לחיפוש שערכו. כותרת דף הבית שלך יכולה לפרט את שם אתר האינטרנט/העסק ויכולה לכלול פרטי מידע חשוב אחרים, כגון המיקום הפיזי של העסק או אולי כמה מהנושאים או המוצרים העיקריים שהוא מציע. אם המשתמש לוחץ על התוצאה ומבקר בדף, תופיע כותרת הדף בראש הדפדפן. הכותרות של דפים עמוקים יותר באתר צריכות לתאר במדויק את הנושא שבו מתמקד כל דף ודף ועשויות לכלול גם את שם האתר או העסק.

שיטות עבודה מומלצות עם תגי כותרת של דפים

 תיאור מדויק של תוכן הדף – בחר כותרת המציינת בבירור את הנושא של תוכן הדף.

הימנע מ:

  •  בחירת כותרת שאינה קשורה לתוכנו של הדף
  •  שימוש בכותרות ברירת מחדל או בכותרת מעורפלות, כגון "ללא כותרת" או "דף חדש 1"

 

 צור תגי כותרת ייחודיים עבור כל דף – לכל אחד מהדפים צריך להיות תג כותרת ייחודי, שיעזור ל – Google לדעת במה נבדל הדף מהדפים האחרים באתר שלך.

הימנע מ:

  •  שימוש בתג כותרת יחיד בכל דפי האתר או בקבוצה גדולה של דפים

 

 השתמש בכותרות קצרות אך תיאוריות – כותרות יכולות להיות גם קצרות וגם אינפורמטיביות. אם הכותרת ארוכה מדי, יציג Google רק חלק ממנה בתוצאת החיפוש.

הימנע מ:

  •  שימוש בכותרות ארוכות מאוד, שאינן מועילות למשתמשים
  •  העמסת מילות מפתח מיותרות בתגי הכותרת

המאמר פורסם במקור בתאריך 13.11.09 על ידי Google וכל הזכויות שמורות להם.